niedziela, 21 lipca 2013

OO4. Zestaw&moje muzyczne inspiracje

Cześć wam!
Dziś chciałabym się podzielić wami kilkoma utworami osoby i jego zespołu, których nonstop słucham. Nie potrafię nie słuchać przynajmniej jednego utworu w ciągu godziny. Zawsze muszę słyszeć jakiś utwór, bo straasznie mi się podobają. Wiem, może to trochę głupie&będziecie sądzić, że nie ma nic w tych utworach takiego cudownego, ale dla mnie jest oraz bardzo mnie inspirują i pozwalają zapomnieć o problemach. ;) A więc to jeden z utworów, którego słucham nonstop:

Nie wiem czemu, ale straasznie mi się podobają. No  i ostatnio też słucham nonstop tego:
Ale przejdźmy teraz do zestawu, który mam dla was na dziś.
Nie będę dziś opisywać, bo niestety brak czasu :c

JAK WAM SIĘ PODOBA TEN ZESTAW?


Życzę miłego dnia
Katherine

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Piękne piosenki <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! :D
    nominowałam Cie do LBA :)
    szczegóły: http://couple-issues.blogspot.com/2013/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne piosenki, a zestaw świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw :) .
    Śliczny wygląd bloga , zapraszam do mnie :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie słucham niestety takiej muzyki :P Ale co się komu podoba...
    Zestaw śliczny!

    Obserwuje i pozdrawiam!


    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń