czwartek, 18 lipca 2013

003. KOKI

Cześć wam!
Dzisiaj nie będzie zestawu tylko moja miłość, czyli fryzury, a dokładniej wysokie koki. Uwielbiam je od zawsze. Gdy nie mam pomysłu na fryzurę przed wyjściem do szkoły, z domu czy gdziekolwiek kok jest najlepszym wyjściem. Nie zajmuje zbytnio dużo czasu, a wygląda świetnie i mogą być na każdą okazję odpowiednio ozdobione czy zrobione.
Np. Bella Throne wygląda cudownie w swoim koku do tego grzywka, która nadaje mu inny charakter.
Kok idealny na zwykły dzień:
 Nie wiem czemu, ale Vanessa Hudgens w każdym koku wygląda niesamowicie! Jej włosy wyglądają wtedy idealnie, mogłabym patrzeć na nie cały czas i się nimi zachwycać.












MAM NADZIEJĘ, ŻE PODOBAŁA SIĘ WAM TA NOTKA :)

ZAPRASZAM NA FANPAGE:
<KILKNIJ TUTAJ ABY PRZEJŚĆ NA FANPAGE>


Dziękuje też za 2 nominacje do Liebster Blog Awards. A oto moje odpowiedzi:

1. Bez jakiej rzeczy nie ruszasz się z domu?
Telefon. Musi być zawsze, nie ruszę się bez niego z domu, bo w nim mam muzykę,zdjęcia&mogę kontaktować się z ludźmi.
2.Wolisz mieszkać w małym czy dużym mieście?
Raczej duże miasto. Nie lubię małych miast, bo nigdy nie mam gdzie się "poszwędać" ze znajomymi czy wyjść na sesje, te same miejsca są nudne.
3. Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedził/a?
Myślę, że oprócz tego, że na 100% muszę odwiedzić NY, Hollywood,Londyn&LA chętnie też wybrałabym się do Toyko.
4. Kim chciałeś/aś zostać będąc dzieckiem?
Modelką&piosenarką co mam do dziś, chociaż co do piosenkarki absolutnie to jest wykluczone.
5. Jakie jest Twoje najwcześniejsze wspomnienie?
Pamiętam jak miałam z 5 lat i podawałam dla mamy butelkę z piciem, jakiś napój :)
6. Wolisz psy czy koty?
Psy- bezkonkurencyjnie. Psy zawsze są bliżej człowieka, a koty chodzą własnymi ścieżkami, co mi nie pasuje, bo wolę przytulić, pobawić się z psem i zawsze wiedzieć, że mnie nie opuści.
7. Jakie 3 rzeczy byś zabrał/a na bezludną wyspę?
Aparat, laptop & coś dzięki czemu mogłabym ładować to wszystko :)
8. Jeśli za tydzień miałby być koniec świata to byś zrobił/a?
Zaczęłabym robić szalone rzeczy, które od zawsze chce zrobić.
9. Wolisz kawę czy herbatę?
Herbatę. Pije nonstop harbatę i nie mogę bez niej żyć.
10. Dlaczego zacząłeś/aś prowadzić bloga?
Tak jakoś z nudów, czegoś mi brakowało za każdym razem, gdy wchodziłam na neta.
11. Co zawsze poprawia Ci humor?
  Muzyka, to zawsze mi poprawia humor. Ale myslę, że najbardziej zepsół R5.


1. Masz zwierzę ?
Tak, 2 psy. Nie mogę bez nich żyć <3
2. Ile masz lat ?
18
3. Potrafisz gwizdać ? 
Tak.
4. Lubisz lamy ?
Tak.
5. CO tolerujesz,a co nie ?
Trudno powiedzieć, nic mi nie przychodzi do głowy. Tolerują na pewno wszystkich ludzi, a co nie.. hm.. trudno powiedzieć.. wiem! bezpodstawne hejty na osobę/y o których nic się nie wiem, bo po prostu tej osoby się nie lubi lub jest "moda" na hejtowanie tej osoby.
6.Od ilu masz bloga ?
Dość krótko, od 3 lipca.
7. CO cię interesuje ? 
Moda, fotografia, muzyka, taniec, aktorstwo.
8. UMiesz pływać , jeśli tak to jakimi stylami ?
Tak sobie. Żabka to co kocham <3. 
9. Umiesz gotować ? , Jeśli tak pochwal się co ci najbardziej wychodzi :P 
Umiem. Co najlepiej? Hmm.. nie wiem, do czego się zabiorę dobrze mi wychodzi. :p Ale jak zaczynałam gotować&piec to gofry zawsze wychodziły mi cudownie. Znajomi chcieli, żebym nonstop im je piekła. :)
10. Masz 'BFF' ? 
Niekoniecznie, jest kilka osób, którym ufam, ale nie mianuję ich "BFF"
11. CO doprowadza cię do szaleństwa ? 
Zależy w jakim sensie. Czy dobrym czy złym. Ale różnie bywa. Jeśli w dobrym znaczeniu to osoba, która mi się podoba & zespół R5 :D

& jeszcze raz dziękuje za nominacje :)
Miłego dnia
Katherine

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam koki, a te które ty określałas to już zupełnie niesamowite;)
    Niestety mi w koku Nie jest za Dobrze;/
    Toffi.k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam nosić koka, jest taki wygodny:)


    Zapraszam, miło by było gdybyś zostawiła komentarz, bądź jeśli ci się spodoba- zaobserwowała:)
    begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Tobą koki są boskie <3 świetne zdjęcia :)
    obserwuje :)
    http://ondrematx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam donuta ale rozwala mi sie :/

    Obserwuję i liczę na reanżyk :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham koki ♥
    zapraszam do mnie + obserwujemy ? ja już
    http://jujux-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koki są super !
    Miło by było gdyby pojawił się nowy komentarz ---> http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też kocham koki chociarz nie zawsze wychodzą mi takie jakie chciałabym żeby wyszły :P obserwujemy? :) http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. koczki są na maxa urocze <3

    obserwuję ;)

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. TRINNI'S STUFF UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też uwielbiam koki i gratuluję nominacji a Twój blog zapowiada się ciekawie:D
    Obserwuję jako ♥love♥ i liczę na rewanż :)

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post. Gratulacje nominacji :)
    zapraszam http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak koki są świetne
    Vanessa wygląda w każdym świetnie to prawda :)
    Super notka
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    http://www.zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Koki są idealne na lato :D Pozdrawiam



    myyhaappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam koki, a inspiracje są super ;)
    www.pieknekosmetyki.blgospot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię koki, szczególnie latem. :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Też kocham koki. Super blog ;d

    PS : zapraszam do mnie daaaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie koki chociaż wolę zwykłego kucyka :)
    Obserwuje
    www.onee-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń