sobota, 6 lipca 2013

002. SECOND POST

Cześć wam!
U mnie aktualnie jest cudowna pogoda. Bardzo ciepło & non stop świeci słońce, chociaż powoli zaczynam mieć dość tego ciepła. Nie jestem stworzona do bardzo ciepłych pór roku, ogólnie do ciepłego klimatu. Tak na jakiś czas 2-5 dni, ale nie więcej, bo męczące jest potem te ciepło. Wolę gdy nie jest ani ciepło, ani zimno, a do tego mały deszczyk? Tak mniej więcej klimat Londynu jest najbardziej odpowiedni dla mnie, więc myślę, że w najbliższym czasie tam zamieszkam. Ale dość gadania o pogodzie ;) Przygotowałam nowy zestaw i mam nadzieję, że wam się też ten spodoba . :) I jeszcze jedno zapomniałam powiedzieć kiedy tak mniej więcej będę dodawać notki na bloga: tak mniej więcej w odstępie 2-4 dni, ale różnie będzie bywało. Tak około 3 dnia od kiedy dodałam notkę można się spodziewać nowej. A więc może przejdźmy do zestawu. Do prześwitującej lekko brązowej koszuli dobrałam morelowe rurki oraz kremowe szpilki. Aby ożywić nieco strój złote bransoletki i okulary. Kokardkę w sumie niekoniecznie dodałabym do stroju gdy osoba miałaby rozpuszczone włosy, kucyk itp. ale nie mogłam się powstrzymać, bo mi się strasznie podoba. Chociaż pomyślałam, że gdyby do wysokiego koka dopiąć kokardkę wyszłoby całkiem nieźle.


CO MYŚLICIE O TYM ZESTAWIE?

ZAPRASZAM TEŻ NA MOJEGO FANPAGE, KTÓRY NA ZA ZADANIE INFORMOWAĆ WAS O NAJNOWSZYCH NOTKACH ITP.
<KLIKNIJ TUTAJ, ABY PRZEJŚĆ NA FANPAGE>

Życzę miłego dnia
Katherine

31 komentarzy:

  1. Super notka. Czekam na kolejną.//BLUUSE

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka i świetny zestaw ♥
    Bardzo ładnie tu u ciebie <333
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zestaw *,*
    www.olcie323.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi post a już Fanpage ?
    Bardzo ładne ciuszki użyte w zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw , uwielbiam takie pastelowe kolory :3
    Ja też nie lubię takiego klimatu :c
    obserwuje i zapraszam do mnie :http://assiandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny zestaw! mogłabym wiedzieć skąd są platformy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.gojane.com/84478-shoes-metallic-accent-peep-toe-pumps.html
      niestety nie polska strona :(

      Usuń
  7. też stosunkowo niedawno zaczęłam, więc nie mogę Ci pomóc z tym, jak blogować. Sama się dopiero douczam :) Ale śliczny zestawik <3 Może obserwacja za obserwację? life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba taki zestaw :)

    teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie;) kokardka jest śliczna ja lubie przełamanie zestawu właśnie takimi słodkimi drobnostkami, wiem, byłaś już na moim blogu, ale nadal cię zapraszam, ja napewno na twojego będe wchodzić:
    www.letmewalkawhilealone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się zestaw, baaardzo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ostatnio padało, więc się ochłodziło i jest w miarę :)
    Pozdrawiam xo
    ♡ caramel-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałaś żebym dała jakieś rady lub co można zmienić w twoim blogu. ;)
    Myślę, że nie jestem kimś kto powinien dawać takie rady, bo sama nie osiągnęłam jakoś dużo bo bloga mam zaledwie od kilku miesięcy, ale na samym początku to masz naprawdę świetny nagłówek-niby taki zwykły, ale przyciąga uwagę, świetny jest ;)
    Blog naprawdę ładny, zaobserwowałam i powodzenia w bloggowaniu :)
    (co do notki-mi też najbardziej odpowiada klimat UK:D)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy post oraz bardzo fajny blog zapraszam do obserwowania
    mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy blog, na pewno bede czesciej zagladac :)
    obserwujemy ? :*
    http://vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post. :)
    Nawet ładny ten zestaw :D

    Zapraszam do mnie na ROZDANIE! :)
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się koszula :) .
    Zestaw bardzo fajny :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny zestaw :)

    marr-marri.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez zamieszkam w Londynie, haha <3
    Sliczny zestaw :)

    http://fashioon-maker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ladny zestaw, pytalas sie mnie o ewentualne uwagi dotyczace twojego bloga, ja nie mam do niego uwag, masz fajny styl i mysle ze zaciekawisz nas czytelnikow jesli dasz swoje zdjecia w roznych stylizacjach :)
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny zestaw. lubię twojego bloga. ;) *O*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw :D
    adgjh.blogspot.com
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, dopiero "odkryłam" Twojego bloga i muszę przyznać że jestem pod wielkim wrażeniem. Bardzo lubię klimat Twoich postów (mimo to że są na razie dwa) xx
    Myślę że będzie się dobrze rozwijał :)
    pozdrawiam :) x
    ps. obserwuję + liczę na rewanż :D
    ♡ » henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. jest boski !! :)]
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne *3* + obserwuje i zapraszam do mnie
    Littleweronika.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog! :)

    Jeśli chcesz wpadnij na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. WITAJ :)
    Zostałaś nominowana do 'LIEBSTER BLOG AWARD' przeze mnie :D
    ps.OBSERWUJEMY ? :D
    z-zycia-wziete-mal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny blog ;)
    zapraszam do mnie: http://ame-lusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog a zestawienie jak najbardziej mi się podoba :D
    Obserwujemy?

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Daję ci nominację do Liebster Blog Awards I więcej informacji na moim blogu mojarzeka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń