środa, 3 lipca 2013

001. The first post .

Cześć wam! Jestem Katherine, to nie jest moje prawdziwe imię, ale moi znajomi bardzo często na mnie tak mówią. Mam 18 lat i zdecydowałam się na pisanie bloga. O czym? W sumie o wszystkim, ale przede wszystkim o modzie & fotografii. Są one moją pasją od niepamiętnych czasów, więc chce się nią dzielić z wami. Zdjęcia w większości przypadków nie będą zrobione przeze mnie, lecz będą to zdjęcia, które w jakiś sposób mnie zainspirowały lub po prostu mi się spodobały. Chciałabym, abyście wy też czynnie brali udział poprzez komentowanie go i udzieleniu swojej opinii na temat zdjęć, zestawów itp. Z góry przepraszam za jakieś chaotyczne wypowiedzi itp.
Może przejdźmy do zestawu zrobionego przeze mnie. Dobrałam  do kwiecistej sukienki jeansową kurtkę, czarne buty z kolcami. Do tego okulary z żółtymi oprawkami. Złoty pierścionek z różą i złote bransoletki ożywią dolną partię ciała oraz kolczyki i naszyjnik z napisem "love" . Do tego jeszcze czarna torebka z kolcami na przybory potrzebne na co dzień kobiecie ;)



Podsumowując zestaw ten będzie kosztował ponad 593$ Niestety w kilku przypadkach nie znalazłam ceny.


JAK WAM PODOBA SIĘ TEN ZESTAW? PISZCIE :D

Życzę miłego dnia. :)

Katherine.

5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem bez tych okularów było by lepiej. Ale tak to mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw. Liczę na jakiś post o letnich trendach czy coś :3

    nessy-nessy22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje ;)
    Follow xD
    Follow back ? :)
    Obserwuje ;P
    z-zycia-wziete-mal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń