niedziela, 4 sierpnia 2013

OO7. Czwarta nominacja & zestaw .

Cześć wam !
Dziękuje za 4 już nominację & cieszę się , że podoba wam się mój blog. :)
Mam nadzieję , że coraz więcej osób  będzie go odwiedzało .

1.Kim chcesz zostać w przyszłości?
 Zawsze, gdy odpowiadam na to pytanie towarzyszy mi śmiech. Z jednej strony mam jedno takie marzenie, które chcę spełnić, niestety niekoniecznie wierzę w siebie co mi utrudnia dążenie do tego celu. Mam w sobie wiele negatywnych myśli przez które boję się podjąć tego zadania & spełniać swoje marzenia, więc nie wiem na co się zdecyduje chociaż mam coraz mniej czasu. Chciałabym, żeby mnie oświeciło wreszcie i żebym wiedziała kim chce na 100% być. Z jednej strony cel, który chce osiągnąć nie wymaga jakiś studiów czy coś, ale dobrze je mieć. Chciałabym też studiować między czasie w jakimś kierunku, żeby mieć jakieś "wyjście ewakuacyjne" żeby życie mi się nie zawaliło.
2.Jaki jest twój ulubiony kolor?
 Raczej kolory, bo nie ograniczam się nigdy do jednego. Czarny, czerwony, biały, fioletowy, różowy, neonowy, żółty&kilka jakiś pastelowych kolorów.
3.Co lubisz robić w wolnych chwilach?
 Słuchać muzyki, czytać książki, tańczyć & oglądać filmy.
4.Czego się boisz?
Ostatnio bardzo się boję tego, że nie poradzę sobie w przyszłości i nie zdobędę tego co chce& nie zostanę tym kim chce, no i ogólnie strach przed matura.. masakra .. -.-
5.Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Uwielbiam pierogi <3
6.Co sądzisz o LBA?
Myślę, że to bardzo dobry pomysł. Na pewno motywuje do dalszego rozwijania swojego bloga.
7.Masz zwierzątko?
Tak. Psy <3
8.Wolisz Vlog czy blog?
Blog. Niekoniecznie przepadam za filmikami, bo jak są za długie nie mam ochoty ich obejrzeć, a jak nie widzę ile mi zajmie np. przeczytanie posta na blogu czytam, a nie omijam go.
9.Gdzie byś najbardziej chciała zamieszkać?
Dobre pytanie. Myślę, że Londyn jest tym czego pragnę, ale niestety ostatnio mam wątpliwości co do wszystkiego. :/
10.Od dawna blogujesz?
Kiedyś miałam kilka blogów, ale nie potrafiłam ich utrzymać, bo po jakimś czasie nudziły mi się tematy o których pisałam, wyszły z mody lub po prostu wtedy nie miałam czasu.
11.Należysz do jakiegoś Fandomu?
Tak. Jestem #Directioner & należę do #R5family . Forever with 1D & R5 . Lubię też wielu innych artystów, ale według mnie jeszcze nie zasługuje na tytuły tego fandomu. W sumie nie potrafię ograniczać się do jednego zespołu czy do jednego piosenkarza czy piosenkarki, ale takimi najważniejszymi w moim życiu jest 1D & R5, bo dzięki nim jestem jaka jestem. :)

Jesteś #Directioner? Follow me ( @MeganNiicol ) Pytaj o follow back . ( Zawsze dam follow back jak ktoś zapyta :) )

Wyszukałam ostatnio w internecie intrygująca według mnie stylizacje . Jest świetna . Ta spódniczka mnie urzekła oraz te zestawienie  kolorów.



CO O TYM SĄDZICIE?


Pozdrawiam
Katherine .

6 komentarzy:

  1. Hmm ciekawe odpowiedZi ^^

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm zestaw rzeczywiście oryginalny, ale nie wiem czy bym odważyła się ubrać, choć szpilki niesamowite *o*
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tych nominacji :/
    A stylizacja... Hmmm... 'Ciekawa' ;)
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście kolorów dużo, ale ładnie wygląda!
    Zapraszam również do mnie: http://lusia-luusia.blogspot.com/
    Może obserwacja?
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zestaw! :)
    Fajne odpowiedzi ;p
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem Directioners ♥
    Mi także podoba się to zdjęcie :)

    obserwuję na tt i tu :D
    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń